středa 26. ledna 2011

Promítání Anna v přední linii (Čajovna Harmonie)

25.1. se promítal dokumentární film Anna v přední linii v Čajovně Harmonie. Nebudu tu psát o čem film je, zde je info ( csfd ). Musím přiznat, že jsem vůbec nic nevěděla o historii Východu (především vztahů Ruska a Čečenska). Po shlédnutí začala přednáška o historii Čečenska a proč konflikt začal. Myslím si, že co se nyní děje v Rusku (pondělní atentát na letišti) souvisí hodně s Čečenskem. Právě u filmu jsem i pochopila, jak "vznikají" sebevražední atentátníci apod.

Výňatek z filmu, který se mi vryl do paměti: "....aby zakryli modřiny na tělech, vzali vápno, zapálili ho a tělo bylo bílé bez modřin...". Ano, tohle dělali/jí ruští vojáci v Čečensku.

V čajovně je útulno, mají tam výborné višňové víno, pohodlnou atmosféru vznikne díky zapáleným svíčkám. Místo vstupného mají "odchodné", po promítání můžete hodit pár korun do misky na baru. Škoda jen těch židlí, jsou proutěné, takže kdokoliv se pohnul, zakřupaly. Umístění čajovny není taky nejlepší, je u frekventované cesty (auta mě celkem rušila).


1 komentář:

  1. Jsem абрам александр podnikatel, který byl schopen oživit své umírající těžařské podnikání pomocí boha poslaného věřitele známého jako Benjamin Lee Lee konzultant půjčky. mám bydliště v Jekatěrinburgu екатеринбург. snažíte se začít podnikat, vyrovnat svůj dluh, rozšířit svůj stávající, potřebujete peníze na nákup zásob. máte problémy se snahou zajistit dobrý úvěr, chci, abyste věděli, že vás pan Benjamin provede. je to správné místo, kde můžete vyřešit všechny své finanční problémy, protože jsem živou výpovědí a nemůžu si to nechat jen pro sebe, když ostatní hledají způsob, jak být finančně pozvednut .. chci, abyste všichni kontaktovali tohoto boha poslaného věřitel pomocí údajů, jak je uvedeno, aby se mohl podílet na této skvělé příležitosti e-mail: 247officedept@gmail.com nebo whatsapp/text +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat